czwartek, 12 lipca 2018

Co zamiast wody?

water glass
Mamy lato, upalne dni i w takie dni trzeba pić dużo wody, tym bardziej, kiedy chcemy jeść zdrowo czy się odchudzamy. Problem jest w tym, że sama, czysta woda z pewnością dużej liczbie osób się znudziła i zastanawiają się co zamiast wody, skoro nie słodzone soki i napoje gazowane. Chciałam podzielić się kilkoma moimi propozycjami.

1. Woda z cytryną. 
Uwielbiam! Kiedyś próbowałam też z miętą, ale zdecydowanie wolę samą cytrynę. Takie połączenie w procesie odchudzania polecane jest rano, na czczo.

lemon slice

2. Woda z ogórkiem.
Próbowałam, ale mi zdecydowanie nie smakuje. Może wy stwierdzicie inaczej ;)
3. Woda z imbirem. 
Imbir rozgrzewa, leczy i odchudza. Próbowałam kilka razy, jest w miarę ok. 
4. Siemię lniane.
Tutaj uwaga! To musi być mielone siemię lniane. Ja kiedyś kupiłam takie w ziarenkach i zastanawiałam się co robię nie tak, że nie ma konsystencji kisielu ;) Siemię lniane zalane gorącą wodą zyskuje właśnie taką konsystencję i staram się pić je codziennie. 
5. Zielona herbata.
Bardzo, bardzo zdrowa ! ;) Tym fajniej, że możemy pić ją gorącą i zimną. W sklepach są również różne smaki, z różnymi dodatkami, więc wybór mamy ogromny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"...Uczę się ciebie na pamięć ,niecierpliwymi palcami ,rozpaczliwie na pamięć..."