sobota, 16 czerwca 2018

Ciotka Zgryzotka - Małgorzata Musierowicz

Znalezione obrazy dla zapytania musierowicz ciotka zgryzotka
liczba stron: 308
wydawnictwo:  Akapit Press
rok wydania: 2018

Nowa powieść Małgorzaty Musierowicz ! ;) 
O czym jest?
Tutaj przewijają się postacie Idy oraz Nory. Poza tym jak wszystkie poprzednie części jest pełna miłości, ciepła, uczuć... Ignaś jest mężem Agnieszki, na dodatek ich rodzina ma się powiększyć (!). Do ślubu przygotowuje się również Józek z Dorotą. Miłość nie ominie również Łucji, jednak jak zareagują na to jej rodzice?  Do Polski wraca natomiast Róża z dziećmi i w związku z tym Gabrysia z Grzesiem muszą się przeprowadzić... Jednym słowem DZIEJE SIĘ. 

Bardzo często słyszę opinie, że każda kolejna powieść Musierowicz jest coraz mniej udana. Jednak mi każda kolejna podoba się coraz bardziej. Kiedy w księgarniach pojawiła się "Ciotka Zgryzotka" ja od razu ją kupiłam i przeczytałam w jeden wieczór. Potem przeżywałam wszystko jeszcze dwa razy.

Co mnie zaskoczyło?
Ignaś. Jako mąż bardzo wydoroślał. Jest przy Agnieszce. Stara się ją wspierać.
Sama autorka. Pokazała nam Norę. To zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie, ponieważ do tej pory mało ją znaliśmy. Zastanawia mnie tylko czy zakończenie powieści jest rzeczywiście przepowiedzeniem jej dalszych losów. Oczywiście życzę jej jak najlepiej ;)

Jakim ojcem okaże się Ignaś? Gdzie zamieszkają Grzesowie? Dlaczego Róża wraca sama?
POLECAM ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"...Uczę się ciebie na pamięć ,niecierpliwymi palcami ,rozpaczliwie na pamięć..."